Selamat Datang Ke Blog Rasmi INI KISAH SI BUDAK HAFIZ BUNCIT Pada Kawan2 Yang Berkunjung Or Terlalu Kat Sini.. Sila Lah Follow Shye yek!!!

Mereka Follow Shaye..Anda??

Wednesday, April 11, 2012

You are My sunshine !


tintintin . ongkedekkedk ! hai semua ! ape koba ?
sihat dok ? mudah-mudahan semua sihat la hendaknya la ye ! so ape cite cuti2 ni ?
korang ade ape-ape aktiviti harini ? memancing ke , g bercuti ke , bershopping ke , keluar mengedate ke .
korang nk tau ape yg aku luangkan mase cuti aku rini . bace novel beb ! yeay ! aku bace novel. jiwang dok aku?hahah ! 

ok back to main story ye . aku rini sangat2 la rajin nak menaip . mane taknya aku terasa sgt2 bahagian semalam. ape yg ade dgn semalam ? tanggal 10 APRIL 2011 merupakan tarikh keramat aku melafazkan kata  cinta aku kepada insan tersayang . kata2 aku yg menginginkan dia menjadi suri di hati aku .
kata-kata yang menyatakan aku inginkan dia sentiasa ada di sisi. kata-kata yang membuatkan sebuah ikatan kasih sayang terjalin . alhamdulillah semalam 10 APRIL 2012 genaplah usia SATU TAHUN perhubungan aku dan insan yang aku cintai . alhamdulillah . pelbagai cabar yang aku dan dia hadapi utk mempertahankan 
perhubungan kami ini . dan alhamdulillah jugak kami dapat menempuh segalanya dengan baik.
prinsip yg kami selalu ingtkan pada diri masing2 iaitu
 SETIAP MASALAH ADA JALAN PENYELESAIAN NYA DAN TAKDE MASALAH YANG TAK BOLEH DI SELESAIKAN . CUMA CARA UTK MENYELESAIKAN MASALAH ITU YANG BAKAL MENJADI KAN MASALAH ITU MUDAH UTK DI SELESAIKAN ATAU LEBIH MERUMITKAN .


sememangnya aku sgt2 gembira bila berada di samping si dia .dia sangat2 manja. dia sangat2 sensitif orangya. dia suka marah tapi marah dia sangat comel . dia suka merajuk sbb nak aku pujuk. dia selalu berfikirang positif dan senang utk menyelesaikan masalah yg berlaku. dia sangat2 memahami aku .
dia sangat2 mengambil berat ttg aku . dia la yg selalu COOL kan aku bila aku tgh PANAS. dia la yang selalu mengalah kalau aku tanak mengalah . dia la yang selalu makan hati bila aku naik angin dan mula memaki . dia la yang selalu menangis dengan kerenah aku . dia la yang selalu tak tidur malam di sebabkan sikap aku ni . dia la yang selalu memberitahu aku yang dia tak kisah dengan apa yang aku lakukakn. dia terima baik dan buruk aku . die terima segalanya dalam diri aku . dan aku cuma perlu berubah utk menjadi yang lebih baik.

jarang utk aku jumpa seorang wanita yang sebegini . dengan kerenah aku yang bermacam ragam ni . ramai yang tak tahan . ramai yang lari. ramai yg meluat . ramai yg menyapah. tapi DIA tak kisah . dia berusaha merubah aku utk menjadi yang terbaik . yaaa ! mmg dia yg aku cari selama ini . dia la calon yang sesuai utk aku sunting menjadi isteriku yang sah ! insyaALLAH . jika dgn keizinan ALLAH . kami akan di ijab kabul tak lame lagi . insyaALLAH =) sesungguhnya doa dari kawan2 semua amat2 la aku hargai =)

Liyana Haniff . sesungguhnya . suatu hari nnt .
engkau akan menjadi mertua kepada kedua ibu bapaku ,
semoga engkau akan menjadi menantu terbaik kepada mereka
Liyana Haniff .sesungguhnya. suatu hari nnt 
engkau akan menjadi isteri kepada ku .
berusahala untuk menjadi isteri solehah dan akan ku janjikan kebahagian kepada diri mu
dan aku berjanji menjadi pelindungmu dari segala nya
dan aku berjanji akan menjadi imam yg akan membawamu kejalan ALLAH .insyaALLAH
Liyana Haniff . sesungguhnya . suatu hari nnti.
engkau bakal menjadi ibu kepada anak2 ku . 
berusahalah menjadi ibu yang terbaik kpd anak2. didiklah anak2 utk menjadi soleh dan solehah. 
aku akan sentiasa membantu mu . 


setiap manusia mempunyai sifat kasih sayang . setiap manusia mempunyai cara utk mentafsirkan kata sayang itu. setiap manusia berhak utk di sayangi..
 JANGAN MENCINTAI SEKIRAYA ANDA HENDAK MEMPERMAIKAN HATI SESEORANG .
so kawan2 aku harap if korang jumpe cinta sejati . jangan la korang permainkan . semoga korang berjumpa dgn cinta sejati korang . setiap manusia telah ditentukan jodoh oleh-NYA . cuma kita yang perlu mencari jodoh itu dan memastikan adakah dia jodoh yang di tentukan oleh-NYA =)

ok la. penat aih berjiwang2 ni . ape2 pon aku just nk wish pada buah hati pengarang jantung aku yang garang , manis , comel , cantik , baik hati , manja tu ......

HAPPY 1 YEAR ANNIVERSARY SAYANG !
SEMOGA PERHUBUNGAN KITA INI DIREDHAI OLEH ALLAH. INSYAALLAH =)
AWAK JANGAN BOSAN DENGAN SAYA YE ! JANGAN TINGGALKAN SAYA TAU !
SAYA SAYANG AWAK SEJUJUR HATI SAYANG <3

itu jela yang aku nak bebel . sorry ye kawan2 sbb entry ni jiwang sikit.heheh . terima kasih sebb sudi membaca. moga2 korang dapat la mendoakan kebahagian aku dan dia  . insyaALLAH =)
Assalamualikum =)


3 comments:

DiDiE eLa said...

so sweet.. nak kad jemputan kawinnnn =P

CintaZulaikha said...

hamboihhhhhh, kemain agi cinta dy yer..hehhhe. semoga perhubungan kalian kekal abadi yer..comey gambo aweks, kirim salam yer...hehe

NiaLidia. said...

waaaaaaaaaaaaaaa comel :D sweet sgt ni. hehe bersemut nanti :P jangan lupa jemput nia tauuuu heee