Selamat Datang Ke Blog Rasmi INI KISAH SI BUDAK HAFIZ BUNCIT Pada Kawan2 Yang Berkunjung Or Terlalu Kat Sini.. Sila Lah Follow Shye yek!!!

Mereka Follow Shaye..Anda??

Wednesday, February 13, 2008

KekUsuTaN..

huwm.. aku pn xbape nk pasti ape yg dh jd ngn aku.. aku jth chenta skali lg??huwm.. pasti ke yg aku jatuh hati pd gadis tu?? knpe pabila kali pertama kau pndg die aku rase aku sudah jatuh at dgnnye??ape keistimewaan gadis ini??aku masih lg mencari jwpnnye... chenta??? chenta yg pernah membuat atku ini merana.. knpe aku masih ingn berchenta?? mungkin aku kesepian?? mungkin aku memerlukn seorg tmn yg blh menyayangi aku?? aku xpasti.... mungkin juga aku ingin memberikan die kasih syg dariku... huwm..ntah lar.. semua nye bermaen d pkrnku... aku cube untk tidak ber chenta.. tp .. gdis ini telah menyebabkn hati ku cair..bagaikn ais yg beku yg menjadi cecair.. bykn kn bertapa hbtnya gadis itu...

setelah beberapa hari aku mengenalinya..aku cuba untk menambat atnya... aku cuba dn trus mencuba...sblm aku cuba untk menambat hatinya.. aku menyiasat dahulu samada die sudah mempunyai kekasih ataupn tidak..aku kebingungan.. die mangatakn pada diriku bahwa die tdk mempunyai kekasih lg. tp stlh aku melihat profile ttg drinya di friendster.. aku lihat bhwa ada seorang lelaki yg begitu mesra dgnnya.. aku bingung.. adakh lelaki itu kekasihnya??huwm.. aku tidak begitu pasti.. ketika itu..aku cube untk tidak menggangu nya kerna.. aku bkn lelaki yg suka mengambil teman wanita org laen.. aku bkn seprti itu.. tp diriku enggan.. aku tidak tahu knpe.. apa yg menyebabkn aku enggan menjauhkn dri padanya.. mungkin aku tlh jatuh at pdnya?? mungkin juga.. tp aku takot hanya aku seorang shj yg menyayangi dirinya.. dn die tidak menyayangi aku.. mungkin die akn menyayangi aku sbgai kwn... mungkin juga.. tapi.. aku mltkn hrpn 100% untk die mnjdi kekasihku.. apekah aku ni bodoh?? huwm..aku xbrpe nk pasti...

huwm..aku berasa begitu gembira krna dpt chatting dgn die setiap pg.. ketika wktu aku dn die bekerja..walaupn kami berchatting hnye untk seketika waktu.. aku rasa begitu bahagia..entah knpe aku begitu gembira krna dpt berchatting dgnn nya.. mungkin rindu kot..huhu.. agknya lar.. lynn yg d beri pdku sgt membuat at aku ini cair..die begitu baek thdp diriku.. aku dpt rase kn yg aku masih lg d hargai.. huwm.. satu hari.. aku memberitahunya yg aku ingin menjadikn die couple aku.. tp die berkate yg die masih blum bersedia untk menerima diriku.. aku phm.. kerana aku tau drku bukan la cukup sempurna.. aku tidaklah se hensem mana2 lelaki di luar itu.. tp aku mempunyai keikhlasan untuk menjadikn die kekasih aku.. tp aku tau.. itu mungkin tidak cukup.. die menyuruhku memberikan die masa yg secukupnya untuk die berfikir.. aku akn cuba untk menunggu jwpn drinya.. harap n aku begitu tgi.. tp.. mungkin hrpn itu akn berkecai??mungkin juga.. aku tdak psti... hanya allah yg menentukan..

sudah seminggu berlalu.. aku seprti dpt merasakn die menjauhkn diri drpda hdpku.. btul kah tekaa ku ini?? mungkin ini hnya satu tekaan aku shja?? aku tidak psti.. aku dpt rasakn die cube ntuk menjauhkn dirinya drpd ku.. aku pelik.. mungkin aku ada melakukn kesilapan yg begitu besar sehinggakn die mejauhkn dirinya drpada diriku ini?? jika begitu.. aku ingin memohon ampun d atas sgle dosaku yg pernah aku lakukn.. aku hnye manusia biase yg sering melakukn keslhn.. maafkn aku...

sekiranya gadis itu membaca blog yg aku tulis ini.. aku ingin memberitahu dirinya yg aku ikhls ingin menjadi kekasihnya..aku tidak akn memaenkn perasaan seorg gadis yg aku syg.. dn.. aku telah jatuh hati pdnya...

harapan mungkin tgl hrpn.. tp.. kte harus berusaha untk mengapai harapn itu.. kite mesti bkerja keras untuk mendapatkn nya.. kte2 itulah yg mebuatkn diriku bersemangat untk mengapai harapn ku ini..

untuk gadis yg bernama eza: sy nk bgtua awk yg sy btul2 ikhls.. sy jnji yg sy xkn memaenkn awk.. jgn lar awk buat sy bergini.. tlg larr =(

sekian.......

No comments: