Selamat Datang Ke Blog Rasmi INI KISAH SI BUDAK HAFIZ BUNCIT Pada Kawan2 Yang Berkunjung Or Terlalu Kat Sini.. Sila Lah Follow Shye yek!!!

Mereka Follow Shaye..Anda??

Sunday, August 23, 2009

AL- FATIHAH

salam oll....
sibuk umat islam bergembira menanti puasa..
tp aku dan keluarga pula bersedih..
msti korang tertnye2 knpe kan..
hurm.. jumaat yg lepas..aku khlgn seorang yg aku syg..
iaitu Mak Long aku..akak kepada mak aku..
beliau telah kembali ke ramhmatullah pada jam 3.25 pg..
fuh..mmg aku mcm xler terima hakikat ni..
tp ape kn daya.. allah lebih sygkn die...
aku rapat sgt ngn arwah..bleyh d ktekn..
kalo tyme rye 2..mesti aku ade usik2 arwah..
tp raye taun ni..mungkin agak begitu sunyi tnpa arwah..
xdpt la lg kami mendengar leteran arwah..
huish..xdpt la lagi aku merasa lemang yg d buat oleh arwah..

ntah la..mmg sayu ati ni kn..
aku sedih sedap xdpt menatap wajah arwah ntuk sekian kali nya..
yela kn..aku bergegas dr perlis pd jam 10 pg..
sbb tiket bas paling awl ntuk ke kl..
so aku pk smpt lg jumpe...tp..
aku smpai di rumah arwah pd jam 10 mlm..
huish..mngkn mmg tiada rezeki kn..
tp xpe la..at least aku blk jugak dr x..
sedih....
hurm..tp kite yg masih hdp ni msti truskn perjuangan kn2..
so chaiyok2 hafiz...puasa dh ni...
so slmt berpuasa kepada semua!!!

ya allah ya tuhanku..engkau tempatkanlah makcik ku itu d tmpt umat2 mu yg solehah..amin..

No comments: