Selamat Datang Ke Blog Rasmi INI KISAH SI BUDAK HAFIZ BUNCIT Pada Kawan2 Yang Berkunjung Or Terlalu Kat Sini.. Sila Lah Follow Shye yek!!!

Mereka Follow Shaye..Anda??

Monday, April 12, 2010

Pening Oh Pening!

haila oll..haha..skrg mood aku berblog..
so jgn pelik kalo sehari 2 lbh dr 2 post aku wt..
ahahaha...
dah telanjur ni...opsss...bkn terlanjur bnda laen ek..haha
aku nk mntk maaf kt KEKASIH GELAP aku sbb smlm aku tertido..
ahaha..sowi sgt2.. sbb ngntuk kowt..ahaha
tgu u blk lmbt sgt..xpe2..mlm ni kite gayut kt atas pokok ek..hahaha
tp knpe u tdo lmbt smlm?erk..
u msg sape semalam?isk2
ni yg wt i jeles ni..isk2 *terkesima@teremosi sedikit..ahah*
xpe2..i jnji tmn u mlm ni..ahaha

hmm.. aku mkin pening dowh.. 2 mgu lps..
bru lowedkn kete kesygn aku 2..
tp apekan daye..kete 2 dh bnyk mkn jln..
aku aku pown dh bnyk makan hati ngn bebelan org2 terchenta
seperti ibu bapa ku,kawan2 ku dn saudara maraku..
perh..berdesing telinger aku der..
siyes der..wa ckp sama lu..
aku pon satu.. ritu bkn maen ganas
nk potong2 spring..nmpk ganas beb..
tp bile kete aku dh tekena jln2 raya ni..
hati aku pon terguris *muke nmpk je ganas tp dalam hati ade taman der*
haha..so aku agak kepeningn yek.. mau tukar spring atau x?
kalo tukar..tgu hjg bulan la gamaknye..
ahaha..hmm..lesap g la duit aku..isk2..sedih2..xpela
apekn daye...kebuduhan aku gak..
ahaha..jom gelak kn aku..ahaha


2 comments:

Ieeko. said...

=.='



Dah comment! :D

En. Muncit said...

yela2..baek ieeko..ahah