Selamat Datang Ke Blog Rasmi INI KISAH SI BUDAK HAFIZ BUNCIT Pada Kawan2 Yang Berkunjung Or Terlalu Kat Sini.. Sila Lah Follow Shye yek!!!

Mereka Follow Shaye..Anda??

Monday, September 28, 2009

Knpe Harus Ada Hasat Dengki??

salam oll..hehe..haila..
ini post hah npe tajuk cm ni??
hehe..mali2..ade stoly mau celite..
about sum1 yg xberape nk puas at ngn aku ni..
hahaha..
nk d jdkn cite..
last sem aku.. ade seorang mamat "senior" ni dbuat poli..
d sbbkn kslh disiplinnye yg agk la bengong..
bnyk pensyarah agak tdk menyukai beliau..
aku salah seorang yg terlibat dlm kes pembuangan beliau..
hahaha..tp bukan salah aku..salah beliau ar..

aku pkkn hal ni dh sttle lame dh..
tp xtau la pulak beliau ni mcm berdendam je ngn aku..
aku pon xtau la knpe kn..
so nk d jdkn ceritanye..
beliau telah menghantar satu sms kepda aku pg smlm..
smsnye berbunyi bergini..

"alg(bhse beliau kpd ktrg tp xmcm alg powm..mcm tut ade la) dgr lg 1 cite gempaq..btol ke mase kt skola dlu hafiz ni dak skema?kte orang hafiz ni dak nerd n selalu kne buli ngn senior2..kalo betol la..alg xheran dgn tndkkan hafiz d ipt yg terlalu bebas xmcm skola.. tp law ..pun xheran sbb dh terbukti dh tanda2 manja 2 dlm diri hafiz.."

haila..aku mmg dak skema..tp skema ntuk pelajaran la..bkn skema bnde nye powm..haha.. kne buli ngn senior??pnh pulak..aku ni bleh d ktekn pelajar yg kira rpt ngn senior n aku xpnh menyusah kn sesape..haha.. dlm otak aku tyme uwh terpikir gk..ade aku kesah ke ngn ape yg ko nk ckp..hahaha..lantk ko la kn..thn die bg lag 1 msg kt aku..

"aik mara ke? bkn pe..nk pcye pon x,xpcye pun x..cme tnye je.,so jgn la melenting k. e2 menunjukkan news tu betul.. org dh ramai saksi la,,xpela.. btw gud luck k..btw..merdekakn jiwa dlu bru merdekakan fizikal. pe yg L(roomate aku yg xsuke ngn mahluk 2) dlu de betolnye..k ye..diam2 ubi berisi tau, jgn kerap melenting n ngadu pd family..hehe..skema n nerd!chow!"

haha..yg ni lg xbleyh belah ayt die..hai..aku heran la ngn sikap manusia skrg ni..bnd yg lps 2 bia la lps..jgn nk d pkkn lg..lgpon bnda 2 salah kte n bkn slh orang laen.. cube la pk btul2..kalo ko xsalah..xde la ko kne buang ipt.. so??knpe msti nk dendam ngn aku lak??aku xde salah pape pom kt ko..

hai..kwn2 yg aku sygngi..korang rase ptt x aku bls blk ape yg die buat ni or aku biakn jela mulut die tu bising2..??so aku betol2 nk pndpt dr korang semua..hope korang membantu k..
daaa..

No comments: