Selamat Datang Ke Blog Rasmi INI KISAH SI BUDAK HAFIZ BUNCIT Pada Kawan2 Yang Berkunjung Or Terlalu Kat Sini.. Sila Lah Follow Shye yek!!!

Mereka Follow Shaye..Anda??

Saturday, September 26, 2009

Selamat Hari RAya

hai oll...salam2..
slmt hari raye semua..
hehe..sowi la lmbt post..
cz berada d kmpg halamn..hheeh..
nk wt cmne kn..kmpg..
line xde..
so this year aku beraya di melaka.
kampong ibuku..heheh...
sggh seronok g sne..
dpt jmpe sanak saudara yg dh lame xjmpe..
this year..aku wt sndiri lemang beb..
hafiz made meyh..sedap lol..
dpt pujian dr sedara2 aku..haha..
bgga la aku d hari itu..muagaaga..
so taun ni raya agk kurang meriah cikit..
sbb keluarga bleh mama bru je 30 ari khlgn slah seorang ahli keluarga..
iaitu arwah makcik aku yg bru je meninggal 2 ari sebelum ramdhan..
haish..tp raye ni kn hari kemengangan..
so ktrg powm menceriakan hari raye ktrg..
heheh...
btw..taun ni dpt bnyk duit raye weyh!!..
hahaha..aku ingt xdpt g dh..tp..
dpt lak..haha..
k la..2 je nk bebel..daaa


d ksmptn ini..hafiz menyusun 10 jari memohon ampun n maaf
kpd semua kwn2 blogger d mne kalo hafiz ade terkasar bhse,
telanjur kata mahupun menyakitkan hati korang2 semua..
hafiz memohon maaf..hafiz seorang manusia...
bukan la manusia namenye kalo xbuat silap..
tiada manusia yg perfect d dunia ini..
so harap korang maaf kn k!..
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN

No comments: