Selamat Datang Ke Blog Rasmi INI KISAH SI BUDAK HAFIZ BUNCIT Pada Kawan2 Yang Berkunjung Or Terlalu Kat Sini.. Sila Lah Follow Shye yek!!!

Mereka Follow Shaye..Anda??

Tuesday, April 19, 2011

Exam Week!! =)



Assalamualaikum semua.. yeah! pagi2 yg sepatutnye aku stdy aku g wat entry lak..
hahahahah!
xpela..bgi mengurangkan tekanan yang ade dalam diri ni..
aku pun amik inisiatif(ayat skema ni!!) utk conteng2 blog aku ni..heeeeee!

mcm ape yg korang nmpk kt tajuk aku tu kan..
hah!! yela! btul la tu..ni adalh mngu EXAM!
yeaaahhaaa!! aku sgt2 takut dowh+suke!
takut sbb xtaw la leyh jawab ke x..
suke sebab ni EXAM last yg aku nk amik kt sini!
last semester la katekan.abg SENIOR!hahah..

so aku nk share ttg jadual perlawanan aku ngn para kertas periksaan nnt!

20/04/2011 (8.30-10.30 pg)
Subjek : NETWORK DESIGN

21/04/2011(2.30-4.30 ptg)
Subjek: Network Security

28/04/2011(2.30-4.30 ptg)
Subjek: Visual Basic.Net

ok2..i2 la yek senarai2 paper2 yg aku kne jumpe!haha
takot dowh! =(
semester last ni aku dh nekad ntuk dptkn keputusan yg terbaek!
chaiyok2!gambate!yihaaa!
so pada kwn2 yg amik exam jugak!
aku ucapakn gud luck pd korang yek!
sme2 kite berjuang menghadapi final exam ini!..
n pada semua.. jom kite berdoa ramai2 agak kiter berjaya dalam peperiksaan ini..
n
pada kwn2 blogger..doa kn shye dn kawan2 ok!!
tq n wish me luck!! =)

p/s: jngn mengaku kalah sebelum kamu semua berhadapan dengan subjek yg kamo bakal tempuh! dan jgn menyerah awal sebelum anda berperang dgn paper tersebut =)


Hafiz Razak


No comments: