Selamat Datang Ke Blog Rasmi INI KISAH SI BUDAK HAFIZ BUNCIT Pada Kawan2 Yang Berkunjung Or Terlalu Kat Sini.. Sila Lah Follow Shye yek!!!

Mereka Follow Shaye..Anda??

Monday, April 18, 2011

UniKL Im On My Way!! =)



assalamualaikum.. alhamdulillah.. rini rajin aku nk meng"update" blog aku ni..
hahahahhaha!apesal ntah..rajin tetibe..bile mood malas..
malas tahap babeng..ahahhaa...

ok2..cukup2..nk share la korng2 semua..
alhamdulillah aku akan tmatkn pengajian diploma aku mgu dpn..
heee!!horaaaayyyy!!abis sudah!hahaha..
n insya Allah aku akan konvo bln 10 ni atau thun dpn..ehehe..

so dlam sibuk2 mgu exam ni..aku pon berblogging la..
kawan2 aku semua sibuk2 stdy..aku?
berblogging..ahaha..
xpela..lps tulis2 ni aku stdy la yek..semester ni aku amik just 3 ppr je..
alhamdulillah..cikit je sem
ni..last se
m la katekn..
kali ni ppr semua tahap gaban nye mencabar..
xpe2..aku akan cube wat yang terbaek! aku hope kwn2 aku
semua doakan aku yek! AMIN!!..




insya Allah lpas abis dip. ni..aku akan kerja 2 bulan..
pastu awal bulan 7 ni aku akan masuk ke UniKL!..
uniKL..im coming!haaha..so untuk kali ni..
aku akan amik course SOFTWARE ENGENERING pulak..
course yg aku tgu2!huhuhu..so kwn2 yg ade a

rea2 KL 2...
tgu kedatangan a
ku!heee...
adeh!xde idea dh nk bebel..
papai semua
!!! =)

No comments: