Selamat Datang Ke Blog Rasmi INI KISAH SI BUDAK HAFIZ BUNCIT Pada Kawan2 Yang Berkunjung Or Terlalu Kat Sini.. Sila Lah Follow Shye yek!!!

Mereka Follow Shaye..Anda??

Saturday, August 20, 2011

Enough .

Harini aku nk tulis satu cite ttg kawan aku ni. dia tulis kt status dia
aku pulak tolong tulis dkt blog aku ni.
so adegan ni tade kene mengena dgn aku
ini kisah mengenai MR. X


------------------------------------------------------------------------------

Aku dh ckap.
cukup. sudah la dgn permainan ni.
kau buat ayat simpati dkt ornag2 semua.
biar org simpati dkt kau .
cukup2 la tu.
setiap benda yg kau buat.
ramai org yg bgtau kt aku
sedngkn aku bukan ade ape2 lg dgn kau
kau ingt kau sorg je rimas.
aku pun makin rimas kau tau ?
cukup2 la buat DRAMA tu .
jgn ckp kau ta jumpe sesape lg
sedangkau bencekerama
dgn orang lain.
kau jgn ingt aku BODOH.
kau go on dgn hidup kau. aku dgn hidup aku
jgn ggu hidup aku lg . terima kasih =)

------------------------------------------------------------------------------

bingkisan hati seorang lelaki yg dh naik benci dgn permainan
seorang wanita yg suka BERDRAMA
kalau masuk dunia seni.
KOMPEM dpt AWARD !
sabar ye sahabatku . aku sentiasa mendoakan yg terbaik utk kau
ape gunanya sahabat kalau tak dapat bantu sahabatnya.
betul dak ? pape problem kau bgtau aku.
insya ALLAH aku bntu =)

nota untuk GULAHATI : sayang, kita tamahu cm ni ok. pa tana la cm ni
cian kawan pa tu. kan2. pa hope kite bahagia sehingga akhir hayat kita .
INSYA ALLAH . AMIN .

No comments: