Selamat Datang Ke Blog Rasmi INI KISAH SI BUDAK HAFIZ BUNCIT Pada Kawan2 Yang Berkunjung Or Terlalu Kat Sini.. Sila Lah Follow Shye yek!!!

Mereka Follow Shaye..Anda??

Sunday, November 13, 2011

Temasya Setahun Dua Kali

Beep2.. ton3..
Assalamualaikum.. ape kabar kawan.. alhamdulillah.. harini aku di beri nafas lagi
utk menulis kt blog usang aku ni. agak lame la jugak aku tglkan blog ni
di sebabkan kesibukkan belajar yg teramat sibuk ye kawan2..
so korang cmne skarang ? ok ? aku sihat je dan semakin membesar ni.
mane taknya ade orang yg jage . asyik2 bg aku makan je.. tu yg makin KEMBONG tu..
ok2.. sebelum aku melalut dan mencarut dgn lebih puitisnye lagi ..
meyh kite back to the topik..
huh !agak2 korang TEMASYA ape yg aku dok heboh2 nk cite ni ?
pastu SETAHUN 2 kali je pulak tu.. siyes rugi kala
u korang tak join beb !
kalau sape pandai tu mmg die dapat teka la kan..
so nak tau tak ? huh ! meyh dekat2 cikit telinga tu kt monitor or laptop korang !


aku nk share sikit ni..
actly temasya tu sebenarnye

TEMASYA PEPERIKSAAN AKHIR SEMESTER

DAN

SIJIL PELAJARAN MALAYSIA!!


hahah ! btol la kan.. setahun dua kali !yeah ! alhamdulillah
tahun ni aku sambut temasya tu buat kali pertamanya sebgai pelajar IJAZAH SARJANA MUDA
sangat2 gugup ye di situ . so korang mcm mane ? minggu TEMASYA cm aku jugak ke ?
hahah.. kalau ye alhamdulillah la..
aku nk ucapkan selamat MAJU JAYA kpd semua yg akan mengikuti TEMASYA ni.
hope korang buat yang terbaik .
and satu lagi harapan aku. hope korang doakan la aku berja
ya jugak ye.
hanya allah saje yg dpt membalas jasa korang kt aku .
ok la.. aku nk listkan tarikh TEMASYA aku ni
moh2 kite tgk cikit moh !

14/11/2011

15/11/2011

17/11/2011

22/11/2011

25/11/2011

26/11/2011



amcam ? best tak ?korang nk join ? hahaha
padat , mampat dan muktahir tu..
so ok la . mau stdy dulu..
sekali lgi aku hope korang doakan aku berjaya iye..
insya allah aku nk kejar Dean List semester ni.
k la. GOOD LUCK pada yg join TEMASYA ni jugak !
Assalamualaikum . >.<

nota untuk GULAHATI : sayang . i really need your support . hope awak akan doakan saya berjaya ye
n hope awak akan ade di samping saya time sy susah n senang . i love you . wish me luck k <3

4 comments:

fiQRa said...

wohhh... gud luck... :D

En. Muncit said...

@fiQ'Ra

thank you =)

Namee Roslan said...

good luck to u en muncit. tapi sy tak pernah dgr plak temasya2 nih ? :D

En. Muncit said...

@Namee Roslan

hahah ! tq2 ! temasya tu special sikit ! haahahha