Selamat Datang Ke Blog Rasmi INI KISAH SI BUDAK HAFIZ BUNCIT Pada Kawan2 Yang Berkunjung Or Terlalu Kat Sini.. Sila Lah Follow Shye yek!!!

Mereka Follow Shaye..Anda??

Wednesday, November 30, 2011

Wordless Wednesday (30/11/2011) !

Assalamualaikum . selalunye hari rabu wordless day kan ! selalu orang letak2 gambar.
rini aku nak letak nukilan versi aku buat sang kekasih pulak .
tanpa gmbar tapi hanya nukilan ikhlas .
selamat membaca =)

puisi asal : Zahiril (Juvana)


tapi aku dh edit puisi ni n tmbh beberapa perencah sesedap rase .dan ia tmpak berbeza sdikit dri yg asal =) hope ia tak jadi apa2 isu . insya allah =)
n puisi yg asal2 itu sgt2 la sweet ! n ni puisi yg sama but versi aku pulak . ni bukan menciplak tapi meminjam rangka idea je =)

Aku pasti otakkku beku tika tiap kali ingin menulis sesuatu buatmu.

Entah kenapa, pabila ku terbayang wajahmu aku mampu menulis ayat-ayat cinta

Saat itu hati ku berkata engkau yang satu di hatiku

Ampunkan aku kalau aku pernah berkasar, Ampunkan aku kalau aku pernah mengherdik,

Ampunkan aku kalau aku pernah menjerit, Ampunkan aku kalau aku pernah terpekik, melolong,

Sayangku , percaya la semua ini aku lakukkan demi kasih dan sayang ku

Sayangku , segala teguranku hanya untuk mematangkan dirimu dan menunjukkan keprihatinanku kpdamu .

Ampunkan aku sekiranya segala teguran itu membuatkan dirimu menangis dan bersedih .

Akan aku berjanji untuk menjagamu sepenuh hatiku dan seperti mana aku menjaga diriku

Sekiranya ada bahaya yg mendatang , ketahuailah aku ada di samping mu dan akan mempertahankan mu

Aku berjanji akan menjagamu. Setiap saat dan waktu,

Dan setiap hembusan nafasku . Aku akan sering menjagamu .

Aku sering menadah telapak tangan dan memohon pada Tuhan agar kau, bukan sahaja menjadi isteriku tetapi menjadi isteri yang disayangi Allah Ta’ala.

Selamat menjadi pelengkap hidupku.

Dan selamat menjadi sebahagian dari jiwaku .

Aku sayang padamu selamanya =)


nota untuk GULAHATI : sayang . nukilan ni khas utk awak hnya awak





No comments: